02 augustus, 2010

1-8-2010 Vroeg op pad

Na een lange tijd weer even naar het AWD. Ik was vroeg wakker dus dacht ik oke nu ga ik eerst naar het duin toe.Ik had wel avonddienst maar een paar uurtjes dat kan wel. Het was schitterend met de damp en de zon die opkomt.In het weiland zie ik een ree staan voordat de aoto stil staat gaat het ree er vandoor.

De zon komt schitterend op achter de wolken en de damp. Op het parkeerterijn staat 1 auto verder is het rustig.

Ik zie deze 2 herten 1 ervan heeft nog een stuk dons aan het gewei hangen

De herten staan heerlijk in het zonnetje  er zijn nog veel kalfjes aanwezig.


Fuut heeft een visje voor zijn jongen
Dit Damhert ziet er al goed uit, als ik zijn buik bekijk dan is deze goed gevuld :) De kracht straalt van hem af
Ik zat even uit te rusten toen ik dit Vossen jong  heerlijk zag slapen in het zonnetje
Een andere die weg was gelopen keert later terug en kijkt me even aan en gaat er dan toch van door
Om 8.45 uur ben ik weer bij de uitgang en ga naar huis toe met een heerlijk gevoel, Het was heerlijk om weer even in het AWD te zijn.

Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Halo Ria
    Volgens mij ben je al vroeg vertrokken aan de mist te zien.
    Je hebt weer er mooie foto’s gemaakt van die mist en lekker veel gezien.
    Ook nog een vos betrapt mooi hoor’.
    Groetjes Herman Versteeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige opnames Ria.....'t blijft genieten daar in de AWD..... erg goed gedaan.

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria
    Heerlijk hé...Zo met die mist...Alleen de geluiden van de natuur...En geen mensen zien of horen. Ja..Dat is top.
    De foto met de herten...Die een is al volop an het vegen (schuren van het gewei)...prachtige foto.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ria,
    Wat is die ochtendmist toch mooi, en die kleuren in de lucht als de zon op komt.
    Vroeg opstaan loont echt.
    Mooie serie weer, vooral het damhert is dat mooie ochtendlicht is super.
    groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die mist foto's!
    Prima foto serie, heerlijk al die natuur.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk is het toch, die vroege uurtjes, het is er dan toch wel op zijn mooist, met die mist en de opkomende zon. Prachtige foto's van de damherten en wat lief dat slapende vosje.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen