23 januari, 2011

Vrijdag 21-1-11 AWD

Het is heerlijk weer dus naar het duin. Ik had niet eerder de tijd om dit te plaatsen.
Ik neem ingang  Pannenland en loop naar het Vinkenveld.
Het is heerlijk rustig in het duin en zon staat heerlijk aan de hemel'
Er zijn geen Joggers alleen kom ik een paar fotograven tegen.
Ook de natuur is stil, het lijkt wel stilte voor de storm. Ik loop naar de schuilhut wilde de nieuwe lens uit proberen de 2 de Sigmalens. Op het duintje zit de jonge vos voor zich uit te kijken.
Hij gaat even tussen de duindoorns in zitten, want moeders is in de buurt.
Er is iets op de grond gevallen en bijde vliegen ze erop af
Wie is de sterkste of wijst moeder het jong terecht.
Of kijken ze wie het mooiste gebid heeft
Wat me opvalt is dat om het goed te maken draaien ze elkaar de kont toe
 
Eerst even wat drinken.

Dan gaan ze samen op stap, mijn lens dacht er het zelfde over . Hierna was het over met de lens weer stuk

2 opmerkingen:

  1. Mazzel om de twee vosjes samen te treffen, levert weer leuke plaatjes op, en balen dat je lens het weer begaf.
    Goed om vandaag te zien dat je nu een goede nieuwe hebt, veel plezier ermee!
    Ik ben benieuwd naar de resultaten.
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hà Ria, was je lens geschtokken van die mooie vossen?
    Balen voor je dat ie stuk ging.
    Ik hoop dat je nieuwe het langer volhoud, (3x is scheepsrecht).
    Leuk dat je de vossen samen op de foto hebt.
    Ik heb je vandaag niet veel gezien maar het was erg leuk.
    Ik was pas om 17.00 uur thuis, nog een lekker lange wandeling gemaakt, mijn foto`s zitten nog op het kaartje.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen