27 oktober, 2013

Foto's van de maand augustus 2013

Het heeft even geduurd maar hier zijn de foto's van de maand Augustus, die ik zelf de mooiste vindt
hier is de juli kever in de maand augustus. genomen in het AWD


Sta je rustig een broodje te eten  zwemt er een vos over



deze lijkt te zeggen lekker pu
Deze zijn genomen in de OVP



de dames in het AWD gaan zich verzamelen



De beruchte Boomkikker in het AWD


De vlinders,  dit jaar vele aanwezig

De nieuwe generatie vossen
Heggenmus die de vos aan het uitdagen was




OVP de Kwak





Zilverreiger in het OVP
ijsvogel in de OVP





Dit waren mijn momenten in de maand augustus.


5 opmerkingen:

  1. Nou Ria daar hoef je niet te bescheiden over te zijn dat is nogal wat ,zelf ben ik de laatste tijd geen vos tegen gekomen en je zal maar even een broodje zitten te eten (ik zou dat maar vaker doen)en dan heb ik het nog niet over de rest gehad, ik vind het geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria
    ik heb weer genoten van je mooie variatie foto's die boom kikker heb je er mooie op.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria,
    Je hebt niet alleen een aantal bijzondere waarnemingen gedaan, je hebt er ook een aantal knappe foto's aan overgehouden. Een julikever heb ik nog nooit bewust gezien. een zwemmende vos heb ik ook een keer gezien, het blijft een bijzonder moment. Kleine vosjes zijn altijd leuk. Wat een mooie opname van het vosje dat naar een libel kijkt. En dan nog een geoorde fuut met jongen, een kwak, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen doorsnee overzicht! Heel mooi gedaan.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ria,
    Zo beleef ik de zomer nog eens, grappig, dat beide OVP series mij bekend voorkomen omdat ik er toevallig ook was, allen de ijsvogel had ik niet (die kwam later of op weer een andere dag). Ook mooie AWD zomerfoto's, julikever, wat een joekel, zwemmende vos, jong vosje, vlinders.....wat is er toch veel te zien in de natuur. Prachtig.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen